Bize Ulaşın: +90 (312) 442 37 32
Bizi Takip Edin:
Bu sayfayı paylaş

Tasarım İnşaat Peyzaj 20. yılını kutladı.

Ankara başta olmak üzere Türkiye’nin pek çok yerindeki park ve bahçelerde imzası olan Tasarım İnşaat Peyzaj 20 yılı geride bıraktı.

Arabul Ankara olarak, üye firmalarımızdan Tasarım İnşaat Peyzaj’ın 20. yılını -kutlamak üzere ofislerinde ziyarete gittik. Genel Müdür Peyzaj Mimarı Zuhal Güzel ve Teknik Koordinatör Zaim Güzel ile hoş bir sohbet gerçekleştirdik. Sıcak, samimi bir ortamda Tasarım İnşaat Peyzaj’ın 20 yıllık yolculuğunu konuştuk.

1995’te Ankara’da kurulan Tasarım İnşaat Peyzaj, 20 yılda birçok ödül alan, konusunda deneyimli ve başarılı bir şirket. Biliyoruz ki hiçbir başarı kolay elde edilmiyor. Çok çalışmak, çok üretmek gerek. Zuhal Güzel ve Zaim Güzel de 20 yıldır aralıksız çalışan; yeni teknolojileri, yeni trendleri, iklimsel değişimleri, bilimsel yayınları yakından takip eden ve işlerine yansıtan idealist yöneticiler. Çalışkan, dinamik, yenilikçiler. İyi bir ekiple çalışıyorlar. Alanlarıyla ilgili fuarlara katılıyor, yeni bağlantılarla işlerinde yeni açılımlar sağlıyorlar.

Tasarım İnşaat Peyzaj, çok yönlü çalışan ve üreten bir şirket. Çalıştıkları kişi ve kurumlara dört dörtlük hizmet veriyorlar. Bu çerçevede, 2005’te AYKE markasıyla kent mobilyası imalatına başlamış; çalışmalarını üretimle de desteklemişler.

Tasarım İnşaat Peyzaj’ın Çalışma ve Üretim Alanları

Zuhal Güzel’den çalışma alanlarını sizler için özetlemesini istedik: “Peyzaj proje çizimleri yapıyoruz. Yapısal ve bitkisel peyzaj uygulamaları, bahçe sulama proje ve uygulamaları, bahçe aydınlatma proje ve uygulamaları gerçekleştiriyoruz. Yılların deneyimi ve birikimi ile geniş bir yelpazede çalışıyoruz. Basketbol sahaları, çocuk oyun alanları ve koşu yolları; yapay kayalar, şelaleler, yüzme ve süs havuzları; yeşil alanların bakımı, teknik danışmanlık ve kontrolörlük hizmetleri; altyapı projelendirme ve uygulama; derzli doğal taş ve betonarme istinat ve çevre duvarları; dekoratif demir korkuluklar, otomobil yolları ve otoparklar; meydan düzenlemeleri, yaya yolları ve dinlenme alanları yapıyoruz. Bizimle çalışan kişi ve kurumların tüm gereksinimlerini, beklentilerini karşılamak üzere yola çıktık ve bunu başardık.”

Zaim Güzel, Zuhal Güzel

En iyi tasarım, en iyi uygulama...

Ankara’da ve Ankara dışında yüzlerce projede imzası var Tasarım İnşaat Peyzaj’ın. Kuşkusuz bu başarı “müşteri memnuniyeti ile koşut” ilerliyor. 20 yıldır çalıştıkları kişi ve kurumların özetini de Zaim Güzel’den istedik: “Onlarca fabrika, otel, belediyeler için meydan, tören alanı ve park, iş merkezi, güçsüzler yurdu, öğrenci yurdu, okul, restoran avm, sosyal tesisler, büyükelçilik, askeri tesisler, kamu kurumları ve diğer birçok kurum için ahşap işleri, yapısal ve bitkisel peyzaj proje ve uygulamaları gerçekleştirdik. Toplu konutlar, yapı kooperatifleri, siteler, villalar için çalıştık; çiftlik evleri, ahşap evler yaptık. Yüzlerce iş ürettik. Diktiğimiz fidanlar muhteşem ağaçlara dönüştü. Yaptığımız parklarda çocuklar oynuyor. Gördüğümüz zaman mutlu oluyoruz. Yeşile, doğaya, toprağa, insana emek geleceğe yatırımdır; gurur duyuyoruz haliyle.” dedi. Şirketin “En iyi tasarım, en iyi uygulama” ilkesinin tam olarak hakkını vermiş olmanın mutluluğunu yaşıyordu Zaim Bey.

Tasarım İnşaat Peyzaj’ın yeni web sayfası yayında

Teknolojideki ve iletişim kanallarındaki her yeniliğe hakim olan Zuhal Güzel ve Zaim Güzel online dünyayı da iyi biliyorlar. Tasarım İnşaat Peyzaj olarak sosyal medyayı oldukça etkin kullanıyorlar. Son olarak da mobil uyumlu web sitelerini yeni tasarımı ile yenilediler.

Zaim Güzel, Zuhal Güzel, Nebahat Uzun

Online olarak hemen her gün iletişimde olduğumuz, üyemiz, arkadaşlarımız, dostlarımızla yüz yüze, yan yana olmak güzeldi. Çaylı, kahveli, bol kahkahalı bir gündü. Kutladık, eğlendik, anıları paylaştık. Nice 20 yıllara Tasarım İnşaat Peyzaj. Ellerinize, emeklerinize sağlık Zuhal Güzel, Zaim Güzel...

ArabulAnkara/Tasarım Peyzaj

Bu sayfayı paylaş

Siz de Arabul Ankara'da Yerinizi Alın!

En uygun bütçe ile en etkili tanıtımı yaparak marka bilinirliğinizi ve satışlarınızı arttırın.